Počasí z In-Pocasi.cz

• Orlov, 8:30hod: -3°C, do 14 cm, polojasno
  • Tok, 11:00 hod: -6°C, mýtina 30 cm, les 26 cm, zataženo
  • Tok plošina: 34 cm, místy skoro metrové závěje

Středobrdská magistrála sjízdná v úseku Orlov -Obecnické sedlo -Kaňská - Protipožární pás - Tok - Dlouhý kámen - Houpák. Ve stopě leží od 10 do 35 cm sněhu. Taktéž sjízdná červená TZ  od Obecnice přes Klobouček, Obrázeckou cestu kolem seníku pod Tokem a na Tok. Ve stopě leží od 5 do 26cm sněhu, během včerejška napadlo  na hřebenech Brd cca 5 cm prachového sněhu.

Doplnění od Standy B.:

• Jak to včera vypadalo z Chynína celkem sjízdně, dnes je vše jinak. Rozjeli se "prohrnávači" a tak je asfaltka směr Bůrek z Chynína protažená a ačkoliv se sněhové podmínky oproti včerejšku skoro nezměnily, na pěknou stopu se člověk musí "doškrábat" od parkoviště dost daleko.
  • Dnes okruh Chynín - Moricka - křižovatka Dlouhá - sedlo mezi Křemelem a Holým vrchem - bouda Roubenka -zotavovna Brdy - cesta směr Teslíny a rezervace Na Skalách (po zelené značce a dál rovně), pak odbočka vlevo a rovný předlouhý úsek kolem Červené boudy až do Chynína.
  • Nejlepší stopa byla od křižovatky Dlouhá směrem na hřeben Třemšína, nejvíc lyžařů od Teslín, vyšší polohy celkem v pohodě; asfaltky s problémy (spousta aut, těžba dřeva) - ostatně v této části Brd celkem standardní situace Omlouvám se, jestli jsem někoho "nalákal" a byl zklamán.

Upozornění HSB: Na plošině Toku a Jordánu místy sfoukaná místa s čouhajícími kamenamy. Úsek vedoucí přes plošinu Toku (od pásu kolem bunkru na Toku) přes Velký Výstavek a sjezd ke Knížecí studánce sjízdný jen na backcountry běžkách a skialpech, v daném úseku jsou závěje, muldy a ledové krusty.
sněhové zpravodajství - 25.1.2021

Pokud není uvedeno jinak, podléhá obsah těchto stránek licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česká republika